Sunday, October 19, 2008

MPP lepas hanya mengejar glamor dan pangkat





3 comments:

jojambul said...

betul2 mmg giler glamour... tp kan yg saya hairan MPP ni dlm klas mrk senyap je n x byk bersuara n x aktif knp bz dgn tugas ke smpai x blh nk aktifkan diri dlm kuliah ataupun time kuliah tu tido... ini blh d lihat pd diri Khasyatul Rodziah S/U agung MPP.. aku pernah sekelas dgn dia.. Ya Allah mmg x menonjol pun wlupun dia ini MPP tp kalau di luar kelas mak datuk aktif pulak... hmmmm mmg giler glamour.. pas2 yg aku sakit hati mentang2 MPP tp x dtg kelas n x pulak kesah dgn assignment group... kalau mereka (MPP) ini dlm group aku mmg aku dh DROP.....

TULIS ONLINE said...

Salam Blogger,

Biasalah MPP yang mcm nie bukannya dilahirkan untuk menjadi pemimpin...

Mereka jadi pemimpin pun sebab kabel atau mengampu...


Ikhlas,

http://Sarfarizmalsaad.blogspot.com

Top Chef said...

klu nak jadi pemimpin tu biarlah ukur baju bdn sendiri dahulu...moral: MPP jgn tikam dari belakang!